mandag

my style is the bom-didi bom-di deng-di-deng digidigi

Photobucket
Anita, den eneste som var fotogen den kvelden.
Photobucket
Fine Kristine og fine Ragnhild
Photobucket
Intense- jeg mener fine Julianne <3

Photobucket
Krizzys tynne fine ostepop
Photobucket
Her biter Ragnhild Kristine mens jeg ler.
Photobucket
Hei fine <3
Photobucket
Mitt tryne og Krizzys fingre hurra.
Photobucket
Hei Ragnhild
Photobucket
ja
Photobucket
Jadda
Photobucket
Julianne y00


Photobucket
Kristine tok bilde av seg selv i speilet mitt.

Photobucket
Kristine skremte livet av Ragnhild

Photobucket
Fine ja <3

needless to say var lørdagen awesome

4 kommentarer:

  1. åh det så ut som en fin kveld!

    SvarSlett
  2. du burde tatt med fylletwitringen din, jeg elsket den <3
    og jeg har ikke godt av å se tennene mine i profil, overbitt hello.

    SvarSlett
  3. åh, den helga virket veldigveldig fin.
    ogogog, jeg kom på! for sånn, tusenvis av uendeligheter siden la du ut et innlegg hvor du bad folk om å skrive brev til deg, er det fortsatt interessant? for, jeg vil? du virker som en fin person å breve med.

    SvarSlett
  4. Hei, jeg har herved fått en ny favorittblogg. takk for at du kommenterte hos meg <3

    SvarSlett