tirsdag

Girl with a bird she found in the snow

that flew up her gown, and that's how she knows
that God made her eyes for crying at birth
then left the ground to circle the earth
img_hand1


img_hand2

Forresten har jeg fryktelig lyst til å møte både Josefine og Sunniva.
Dere er så fine, begge to. I andre nyheter; pappa skal lage adventskalender med gaver i går.
Jeg er jo tross alt bare seksten år da, hallo! Også fikk jeg ullsokker og genser av ham i dag.
Også lagde han middag og tente i peisen. Det var kos.

4 kommentarer:

  1. Jeg lover å komme til Oslo så raskt som et stjerneskudd med for mye koffein i kroppen, og jeg skal plukke blomster til deg. <3<3<3 (Og spader vi kan plage uteliggere med WINK WINK neida bare tuller stakkars ): )

    SvarSlett
  2. Vil møte deg også! Så fryktelig og!

    SvarSlett
  3. Også glemte jeg og si at jeg likte bildet kjempe godt!

    SvarSlett
  4. ja. fantastisk. la oss gjøre det.

    og fine bilder!
    og min far pleier også å lage middag og tenne i peisen..
    til tider. det er ganske fint.

    SvarSlett