torsdag

ashes & coffee

Photobucket

Åh hei.
Blogging fra skolen. Artig. Vi har nemlig PTF nå, og skal egentlig jobbe med fotoprosjektet, men jeg bruker jo analogen
til det, og det.. Er strent tatt ikke noe poeng å ta den med på skolen. Dessuten er jeg redd for at det skal bli utsatt for uheldige ulykker, om du skjønner hva jeg mener. Eja. Nå spiller Stian av lettere irriterende sanger, jeg hjelper Kaia med
PS og Erik og Sol Irén jobber flittig. I går fikk jeg intervjuet Linn Heidi til portrettintervjuet. Så når jeg kommer hjem
i dag, må jeg få skrevet det ferdig. Null stress. Ting er bra.

Brb mer skole, så snakkes vi.

EDIT:
Merka ikke før nå at Bloglovin' knappen fører deg til den gamle devote bloggen min. Nå er den fiksa, såeh...

Follow Page twohundred

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar