søndag

Noen ganger er det godt å tenke, at selv om alt virker håpløst og innviklet, selv om planer faller fra hverandre
og moren din ikke stoler på deg, og det virker som om verden bare forsvinner mellom henda dine,
ja da er det godt å tenke..
img_st2
... at uansett hvor vondt du har det, vil Bare Jazz alltid ligge der det ligger, vennene dine vil alltid ta telefonen,
du vil alltid kunne le igjen, og det finnes alltid små rare ting i dagene dine, som får deg til å smile (som tilfeldige
folk kledd ut som superhelter i anonyme gater og fine vesker som pappa pruter ned til 25 kroner på loppis)
birds

det vil alltid ordne seg.

6 kommentarer:

  1. du er heldig som har så fantastiske venner og klarer å tenke slik.

    SvarSlett
  2. Ta meg med til Bare Jazz en gang. Jeg er fryktelig nysgjerrig!

    SvarSlett
  3. takk for at du sier det. for at noen sier det. for at jeg har fulgt bloggen(e) dine lenge nå. og for at det har jo blitt bedre, det har jo ordnet seg.

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke sjalu. :@ JEG HAR MASSE VINGUMMI-GODTERI.
    Åh Gud, hold meg, Synne. ;___;

    SvarSlett
  5. Kuk-is. Jeg ler enda. ):
    OG JA DETTE HØRES UT SOM EN GOD PLAN JEG TAR MED TEGNESERIER <3<3<3

    SvarSlett