onsdag

Corner street societies

034
035
036
Noen bilder fra en av fotodagene på skolen. Khulth.

Siden sist har jeg...
- Fått min analoge Canon AE-1 til å fungere, og bruker den med varmt hjerte.
- Mista det rosa silkebåndet jeg pleier å sette opp håret mitt med, og savner det.
- Fått kjeft av mamma fordi jeg selvføgelig har hatt en helt vill (les; Imaginær og ikke-eksisterende) dopfest/raveparty, og rasert hele huset (les; sølt stearin på gulvet) mens hun var borte. Meg i et nøtteskall, altså.
- Kjøpt en nydelig hvit kåpe på fretex samt flere jakker/blazere, en koffert og et par sko på loppis.
- Sett alt for mye på Chowder, Flapjack og Johnny Bravo, og ledd alt for mye av det.
- Stekt vafler og sølt blåbærsyltetøy på meg selv.
- Drukket masse kakao med Liam, Ingeborg og Runa.

Jeg savner det rosa silkebåndet mitt. Åh vel, til helga skal jeg på loppis igjen. Blir bra.
Hva har du gjort siden sist da?

4 kommentarer:

  1. fiiine bilder.
    jeg har.. uhm.. sløvet.

    SvarSlett
  2. Har du lyst på turkist silkebånd da?

    SvarSlett
  3. Chowder og Flapjack er så inni fargeblyant fabelfremragende. 73598749876+ respektpoeng

    SvarSlett